Kompānija ir dibināta 1996.gadā, kopš 2012.gada aprīļa kompānijas nosaukums no Tahitian Noni International ir mainīts uz Morinda. Nosaukuma izcelsme ir vienkārša – visu kompānijas produktu pamatā ir Polinēzijā augošais NONI, bet noni latīniskais nosaukums ir Morinda Citrifolia. Jaunais nosaukums ir arī īsāks un labskanīgāks, vairs nerada izrunas problēmas, kā tas virknē valodu (arī latviešu) bija ar iepriekšējo nosaukumu.
Kopš savas dibināšanas 1996.gadā Morinda ir kļuvusi par visveiksmīgāko un straujāk augošo bioaktīvo produktu izstrādātāju un pārdevēju pasaulē. Vispirms Morinda pasauli “iepazīstināja” ar vērtīgo NONI augli un no tā ražotu dzērienu, bet tagad – ar bioaktīvo produktu platformu, kas sastāv no bioaktīvajiem dzērieniem, FIT un Defy produktiem.
Daudzi (un pamatoti) ir iecienījuši kompānijas Apple produkciju un tās līderis Stīvs Džobss bija viens no izcilākajiem mūsdienu vizionārajiem vadītājiem. Taču arī Morindas vadībā ir spēcīgi cilvēki, kas nebaidās veidot jaunus produktus, kas arī maina pasauli, tikai citā – veselības – jomā. Lūk, labs 5 minūšu video angliski, kas salīdzina Apple un Morinda ceļus – tur ir daudz līdzīgā. Galvenokārt – drosmē mainīt pasauli darot labu.
Kompānijai ir sava laboratorija, kas veic gan zinātniskos pētījumus, gan jaunu produktu izstrādi, gan regulārus produktu kvalitātes mērījumus katrai partijai. Pētījumu rezultāti regulāri tiek publicēti zinātniskajos žurnālos, ir veikti 14 klīniskie pētījumi, kopš 2010.gada tiek rīkotas pasaules mēroga zinātniskās konferences par iridoīdiem.
Ieskatu no mums tik tālajā Taiti arhipelāgā no kurienes saņemam NONI un kompānijas Morinda filozofijā var gūt noskatoties nepilnu 7 minūšu video, kurš ir pagaidām vienīgais ar latviskiem subtitriem (par tulkojumu paldies Voldemāram).
Pacietīgajiem zinātkārajiem patiks 18 minūšu video angliski, kas sniedz gan informāciju par dažādu augļu lomu mūsu uzturā, gan par NONI augli, gan kompāniju Morinda (līdz 2012.gada aprīlim – Tahitian Noni International), bet ne tik pacietīgie lapas augšpusē var sameklēt interesējošo sadaļu un doties uz to.
Bet vai tā nebūs viena no “viendienītēm”, kas pazūd tikpat ātri kā radusies? Nu jau tā ir “pilngadīga” – pastāv vairāk kā 18 gadus. Kompānijas nopietno attieksmi un arī attīstības dinamiku labi rāda 2,2 minūšu “skaitļu video” angliski:
Diskusijas
Vēl nav komentāru.