Nav nekā dabiskāka un labāka, kā būt veselam, dzīvespriecīgam un enerģijas pilnam! Bet vienkārši gan tas nav. Aizvien biežāk izrādās, ka ar vienkārši pārdomātu uzturu un tautas medicīnas līdzekļiem vien ir par maz. Bet zālies lietot arī negribas…
Šveicietis Fricis Hofmans-Laroče (Hoffmann-La Roche) bija viens no pirmajiem farmaceitiem, kas sāka ražot to, ko mēs šodien saucam par uztura bagātinātājiem. Nevis zāles, bet preparātus, kas palīdz profilaktiski – pirms radušās veselības problēmas. Tas notika 1896.gadā. Vēl pēc 40 gadiem – 1936.gadā – kompānija Hoffman-La Roche pasauli iepazīstināja ar Redoxon, ko šodien pazīstam kā C vitamīnu. Ar to sākās “vitamīnu” un masveida profilakses ēra, ne tikai ierastā jau esošu slimību ārstēšana (kaut, protams, arī tajā izmanto vitamīnu un līdzīgus preparātus). Tā bija revolūcija!
Šobrīd, kad ir pagājuši aptuveni 100 gadu, kompānija Morinda ir sākusi nākamo revolūciju, piedāvājot iridoīdus saturošus bioaktīvos produktus un mums ir liels prieks te sniegt vairāk informācijas.
Ja gribat uzreiz ieskatīties konkrētā informācijā par jūs interesējošo Morinda bioaktīvo dzērienu, sekojiet saitēm: MAX, Extra, Pure, Original, Family. Ja šie nosaukumi pagaidām vēl neko neizsaka, turpiniet lasīt! 🙂
Risinājums, ko piedāvā kompānija Morinda un Kalves līnijas neatkarīgie produktu konsultanti ir BIOAKTĪVIE DZĒRIENI. Tā ir produktu grupa, kas atrodas “pa vidu” starp parasto pārtiku un zālēm. Koncentrētu ieskatu bioaktīvajā pieejā dzīvei un veselībai var gūt no nepilnu 3 minūšu video angliski:
Neviens nenoliegs, ka ir būtiski uzturā lietot augļus un dārzeņus, vēlams svaigus vai iespējami maz pārstrādātus, jo visi zinām, ka tos pārstrādājot un/vai glabājot zūd vērtīgās vielas. Tas paliek spēkā, tāpat kā fakts, ka dažādi gaļas veidi un piena produkti ir lieliski organismam tik vajadzīgo olbaltumvielu avoti. Atrodiet sev piemērotāko, uzticamāko un ērtāko veidu kā šos iegādāties vai audzējiet paši.
Taču brīžos, kad spēka ir par maz, trūkst enerģijas vai slimības nelaiž vaļā, ir jādomā par ko “stiprāku” un īsti vietā būs Morinda bioaktīvie dzērieni. To izgatavošanai atlasīti īpaši augļi un ogas, kuru galvenā vērtība ir IRIDOĪDI – aktīvas un cilvēka organismam labvēlīgas vielas, kuras nezūd un nemainās ne pārstrādājot, ne glabājot. Farmācijas ķīmiķiem iridoīdi ir pazīstami jau gadu desmitiem, taču agrāk nebija atrasts rūpnieciski izmantojams auglis, kurā iridoīdi būtu lielā daudzumā.
Jauks nepilnu 3 minūšu video angliski par “parastajiem” un medicīniskajiem augļiem (tajā skaitā NONI) un ļoti vienkāršā veidā par iridoīdiem:
Kā jau tas mēdz būt, vērtīgākais mēdz būt tālu vai dziļi noslēpts. Kompānija Morinda atrada izcilu iridoīdu avotu – Klusā okeāna pašā vidū esošajās salās augošo NONI, kura iridoīdu saturs un daudzveidība desmitiem reižu pārsniedz tradicionālos avotus: mellenes, dzērvenes un brūklenes, kurās ir pa 1 vai 2 iridoīdiem. Noni auglī to ir 14! Kāpēc tas ir svarīgi? Iridoīdiem ir raksturīga izteikta NORMALIZĒJOŠA un ADAPTAGĒNA darbība.
Ko tas nozīmē?
Kompānija Morinda savu produktu galveno sastāvdaļu NONI augli iegūst Klusā okeāna Polinēzijas arhipelāga salās ap Taiti. Auglis ir to vērts, lai tiktu saudzīgi novākts, apstrādāts un nogādāts klientam. Kā tas viss notiek? Skatieties video “No koka līdz pudelei” angļu (7 minūtes) vai krievu valodā (1.daļa – 7 minūtes, 2.daļa – 6 minūtes).
Kompānija Morinda garantē visu savu produktu kvalitāti, jo tā pārvalda visus posmus – no augļu vācējiem, cauri visiem tehnoloģiskajiem posmiem un līdz mums – neatkarīgajiem konsultantiem. Katra izejvielu un pēc tam arī produktu partika tiek rūpīgi pārbaudīta laboratorijā un uz katra produkta iepakojuma ir unikāls kods, pēc kura iespējams “filmu attīt atpakaļ” pat līdz konkrētai augļu partijai. Tie ir patiesi droši produkti!
1996.gadā kompānija Morinda iepazīstināja pasauli ar pirmo bioaktīvo dzērienu, ko tobrīd sauca par “Tahitian Noni Juice” jeb Taiti noni augļa sula. 86% no tā sastāva veidoja noni biezenis, atlikušos 14% – melleņu un vīnogu sulas maisījums, kas kalpoja gan garšas uzlabošanai, gan biezeņa šķidrināšanai.
Kopš 1996.gada gan kompānijas Morinda zinātnieku komanda, gan arī citi, neatkarīgi pētnieki, ir paveikuši daudz darba, lai pētītu aktīvās sastāvdaļas un to pozitīvo ietekmi uz cilvēka veselību un tāpēc pamazām “klasiskajam” dzērienam ir piepulcējusies virkne citu, lai ikviens var izvēlēties noderīgāko, taču NONI ir un paliek visu kompānijas Morinda produktu pamatsastāvdaļa.
Trīs minūšu video angliski (kopā ar skatu uz zem tā esošo tabulu ar bioaktīvo dzērienu nosaukumiem) palīdzēs izvēlēties tieši jums piemērotāko:
2012.gada jaunums: kopš aprīļa kompānija nodrošina, ka katrs produkts satur stingri noteiktu iridoīdu daudzumu (miligramos), kas tiek norādīts arī uz jaunā dizaina iepakojumiem un svārstās starp 15 un 120 miligramiem uz 1 gramu produkta.
Šo gadu laikā kompānijas Morinda uzdevumā ir veikti 15 klīniskie pētījumi, kuru rezultāti pierāda bioaktīvo dzērienu pozitīvo ietekmi, arī citu pētījumu rezultāti ir pārliecinoši un tālab ir izveidota apkopojošā tabula, kura rāda dažādo bioaktīvo dzērienu veidu pozitīvo ietekmi:
Kā redzat, patiesi ir no kā izvēlēties.
Bet cik tas maksā? Orientējoši – 1,5 eiro dienā.
Vai tas ir daudz vai maz par veselību? – uz šo jautājumu jāatbild katram pašam.
Mēs – Ieva un Andris, šos produktus ik dienu lietojam kopš 2007.gada un nezinām ne kas ir slimošana, ne cik maksā vizīte pie ārsta vai zāles aptiekā. To novēlam arī jums!
Vairāk informācijas par katru no bioaktīvo dzērienu veidiem atradīsiet saitēs: MAX, Extra, Pure, Original, Family.
Par par produktu iegādes iespējām lasiet sadaļā Es gribu! vai jautājiet konsultantiem.
Daudz dažādas ar veselību un kompānijas Morinda bioaktīvajiem produktiem saistītas informācijas jau iepriekš esam apkopojuši savā emuārā Vesels un aktīvs – varat tajā ieskatīties.
Diskusijas
Trackbacks/Pingbacks
Atbalsojums: Zaraza! | IEVAS PASAULE - 3 septembra, 2015