//
Kāpēc aktīvajiem vajag FIT?

Ikviens zina, ka sportot vai vismaz sev patīkamā veidā izkustēties vajag, lai vesela būtu gan miesa gan gars. Atliek vien atrast piemērotāko nodarbi un sākt? Izrādās – nav tik vienkārši. Mediķi atzīst, ka neviens tā nebojā savu veselību, kā amatiersportisti. Bet gribējām taču kā labāk… 

FIT var būt lielisks palīgs, jo piedāvā ne vien produktus (atsevišķi un komplektos), bet arī sistēmu – ieteikumu kopumu gan sportisko aktivitāšu plānošanai, gan uztura režīmam.

Abas sastāvdaļas ir vienlīdz svarīgas: kustoties par daudz, par maz vai nepareizi, gaidītā rezultāta nebūs. Taču tas izpaliks arī tad, ja cenšoties savienot darbu, ģimeni un fiziskās aktivitātes, aizmirstas, ka uzturam jābūt pareizi plānotam.

Kāda tad ir šī sistēma?

  • Ikvienam, kura slodze ir liela, ieteicams dienu sākt 30-60 ml bioaktīvā dzēriena EXTRA vai MAX. Tie sagatavo organismu slodzēm un/vai palīdz atkopties pēc tām, tāpat arī ātrāk tikt uz kājām pēc traumām vai kāda savārguma.
  • Gatavojoties sacensībām vai kam citam, kas prasīs daudz spēka un resursu, ieteicams dzēriena devu palielināt – dubultot vai pat vairāk (mēnesi-divas nedēļas vai vismaz nedēļu iepriekš).
  • Vispārējais ēšanas princips – piecas dažāda lieluma ēdienreizes, tātad – apmēram ik pēc trim stundām.
  • Ūdens ir svarīgs! Un jāatceras, ka tieši aktīvajiem dienā jāizdzer aptuveni 1,5 līdz 2 litri ūdens, ja gribam, lai organisms gan labi strādā un atjaunojas, gan āda ir tvirta un vesela. Protams, specifiskās situācijās – vairāk vai mazāk, bet to jau katrs pats par sevi zinās.
  • Pirms treniņa vai citas aktivitātes (nav būtiski, vai tas būs no rīta, pa dienu vai vakarā) var un vajag apēst “pusi brokastu” jeb apmēram vienu sauju ēdiena un tad var doties sportot tūdaļ – nav jānogaida. FIT iesaka Resist batoniņu vai Rebuild kokteili.
  • Pēc treniņa/aktivitātes ir svarīgi kaut ko uzturvielām bagātu apēst 40 minūšu laikā pēc slodzes – lai organismam ir no kā atjaunoties. Tas var būt saujas lieluma auglis, jogurts vai kāds olbaltumvielām bagāts produkts. FIT iesaka Resist batoniņu vai Rebuild kokteili – ja pirms treniņa tika lietots viens no šiem, tad tagad otru.

FIT produkti ir ērti jo, neprasa specifiskus uzglabāšanas vai sagatavošanas apstākļus – batoniņu vai porciju ar kokteiļa pulveri ir ērti paņemt līdzi.

Šie produkti ir vērtīgi ar savu olbaltumvielu un aminoskābju, kā arī šķiedrvielu sastāvu. Tie satur arī NONI, kurš darbojas kā spēcīgs organisma procesu normalizētājs un adaptagēns,  palīdzot piemēroties konkrētajiem apstākļiem – tā nodrošinot gan augstākus rezultātus, gan nesaslimšanu caurvēja, vīrusu, laika zonu maiņas vai citu iemeslu dēļ.

Esošie un topošie čempioni visus MORINDA produktus var lietot droši, jo ir saņemti antidopinga laboratoriju atzinumi, ka aizliegtas vai atkarību izraisošas un veselību bojājošas vielas nesatur.

  • Divas ēdienreizes var būt “kā parasti”.
  • Ir ieteicams starp ēdienreizēm izdzert FIT Reflush kokteili – tam ir jauka apelsīnu vai limonādes garša, bet īpašā vērtība – ļoti augsts šķīstošo un nešķīstošo šķiedrvielu sastāvs, bet mūsdienu ēdienkartē to parasti ir par maz.
  • Tiem, kuri grib sasniegt kādu rezultātu vai sagatavoties startiem amatieru sacensībās, bet paši nav uztura speciālisti, FIT piedāvā arī vienkāršu un ērti pārskatāmu treniņmetodiku.

Ja ir skaidrs, ka jums vajag FIT? Ieskatieties sadaļā Es gribu! vai jautājiet Kalves līnijas konsultantam, kurš jums pastāstīja par šiem produktiem. Mēs ar prieku strādājam, lai palīdzētu paaugstināt jūsu dzīves kvalitāti un sportiskos sasniegumus!

Ja par šīm lietām interese ir, bet tomēr vēl mazliet informācijas pietrūkst – jautājiet Ievai (viņai ir gan maģistra grāds uzturzinātnē, gan ilgu gadu amatiersporta pieredze) vai izmantojiet FIT sadaļu kompānijas Morinda mājas lapā (angļu valodā). Tur pieejami arī dažādi palīgrīki: ēdienreižu plānotājs, vingrojumu kompleksi u.tml.

Advertisements

Diskusijas

Vēl nav komentāru.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

Advertisements
%d bloggers like this: