NONI ir un paliek kompānijas Morinda produktu pamatā, taču aizvien jaunu zinātnisko pētījumu rezultāti ļauj produktiem pievienot arī citas aktīvās sastāvdaļas. Tā pamazām pievienojās mellenes, vēlāk olīvas, bet jaunākais atradums ir Eiropas un Āzijas tikšanās reģionā augošais kizils.
Šos visus apvienojot tapis kompānijas “jaudīgākais produkts” – bioaktīvais dzēriens MAX.
60 ml bioaktīvā dzēriena MAX ir 120 miligrami iridoīdu.
Profilaksei ieteicams lietot 30-60 ml MAX ik dienu, vēlams – minūtes 10 pirms ēdienreizes.
Ja jūtaties noguruši vai jūtama slimības tuvošanās, droši palieliniet vai pat dubultojiet devu. Šis ir dabisks produkts, kuru “pārdozēt” nav iespējams un arī nekādu blakņu nav. Alerģiskuma līmenis ļoti zems – mazāk kā 1 no 100 tūkstošiem gadījumu. Klikšķinot saiti, var iepazīties ar konkrētu MAX lietotāju pieredzi.
Klīnisko pētījumu rezultāti, patenti un zinātniskās publikācijas par MAX sastāvā esošajiem iridoīdiem ļauj apgalvot, ka MAX būs noderīgs ikvienam, kam nepieciešams vairāk enerģijas, izturības, normalizēta imunitāte, iekaisuma reakcijas, holesterīna līmenis un asinsspiediens, uzlabota smadzeņu darbība vai vēlaties palēnināt novecošanās procesus.
Tiem, kuriem interesē dziļāks visa te rakstītā pamatojums, ieteicams ieskatīties www.TruAge.com speciālajā sadaļā un www.AGEFoundation.com, kur pieejami jaunāko zinātnisko pētījumu rezultāti.
Viens no klīniskajiem pētījumiem rāda, ka regulāra 60 ml MAX lietošana vismaz 2 nedēļas par 20% samazina kaitīgo AGE produktu līmeni organismā. Vairāk info par AGE – speciālajā lapā, par TrūAge skenēšanu – sekojot šai saitei.
Vairāk vizuāli krāšņas un noderīgas info par MAX varat iegūt noskatoties 11 minūšu video angliski vai krieviski.
MAX ir pieejams 750 ml stikla pudelēs.
Cenas reģistrētiem pircējiem (RP) un interesentiem (Int) ir atšķirīgas (bet ikviens interesents viegli un nesāpīgi var kļūt par RP – skatiet informāciju saitē vai jautājiet kādam no Kalves līnijas konsultantiem):
Informācija par pārējiem kompānijas Morinda bioaktīvajiem dzērieniem pieejama klikšķinot nosaukumus: Extra, Pure, Original, Family
Diskusijas
Vēl nav komentāru.