//
Kā FIT var palīdzēt regulēt svaru un ķermeņa kompozīciju/proporcijas?

Ir cilvēki, kuru apetīte un vielmaiņas ātrums ir tādi, ka svara un ķermeņa kompozīcijas (muskuļu un tauku proporcijas) problēmas nesagādā. Un ir tādi, kuri, šķiet, uz ēdienu pat paskatīties nedrīkst, lai tas jau “neietu labumā”. Mūsu – Kalves līnijas komandā – ir gan vieni, gan otri, tāpēc esam gatavi dalīties, gan zināšanās, gan pieredzē ar FIT.

Protams, ir arī milzums dažādu diētu un jūs paši zināt, kuras un cik reizes esat mēģinājuši. Rezultātu statistika nav iepriecinoša – vairāk kā 95% gadījumu, kādu laiku pēc diētas beigām svars ir atgriezies ar uzviju… Ir arī dažādi brīnumlīdzekļi (ieskaitot medicīnas preparātus), kuri līdztekus nepatīkamām blakusparādībām (nekontrolēta vēdera izeja, nelaba dūša, iekšējo orgānu un reizēm arī smadzeņu bojājumi), sola, ka dažiem arī palīdzot…

FIT piedāvā svara un ķermeņa kompozīcijas/proporciju regulēšanas SISTĒMU, kura sastāv no četriem pamatelementiem:

  1. FIT produktu lietošana, lai vispirms organismu “pamodinātu”, pēc tam “paskubinātu” un, galu galā – normalizētu tā darbību.
  2. Pārdomātas ēdienreizes (konkrētus ieteikumus jautājiet savam Kalves līnijas konsultantam vai meklējiet kompānijas Morinda mājas lapas FIT sadaļā (angļu valodā).
  3. Pietiekama ūdens dzeršana. Ir jāprot atšķirt un jānodala uzturvielu uzņemšana (tā ir pārdomāti jāreglamentē) un organisma hidratācija jeb ŪDENS dzeršana. Organismam nav vajadzīgi tie visa veida “sakrāsotie” un citādi “sabojātie” dzērieni, viņam vajag ūdeni. Un kad tiek dzerts kaut kas cits, pirmais darbs ķermenim ir – attīrīt to līdz ūdenim, kuru organisms izmanto. Bet kur lai viņš liek visus tos ķīmiskos draņķus un milzīgos cukura daudzumus, kas parasti “nāk komplektā”? Vidējais nepieciešamais ūdens daudzums vidējam cilvēkam ir starp 1,5 un 2 litriem – atkarībā no auguma īpatnībām un fiziskās aktivitātes. Zupas, kafijas u.tml. neskaitās! Nepietiekamas dzeršanas sekas izpaužas arī kā ādas strauja vai priekšlaicīga novecošanās, elastības zudums. Vai jūs to gribat?
  4. Fiziskās aktivitātes. Te nav rakstīts, ka visiem obligāti jāskrien vai jāiet uz trenažieru zāli! Tā var būt pastaiga, dejošana, braukšana ar velosipēdu vai jebkas… Ir svarīgi atrast sev patīkamāko aktivitāšu veidu un jāsaprot, ka bez tām iztikt nevar.

Kad esošie tauku krājumi pamazām tiek nomainīti ar muskuļiem, ir virkne ieguvumu:

  1. Protams, mazinās svars, pazūd nespēks, nomāktība un vairums slimību;
  2. Izveidotie, nostiprinātie un regulāri darbinātie muskuļi ne vien palīdz mums kustēties un uzlabo stāju, bet arī visu laiku tērē enerģiju. Tas nozīmē, ka cilvēks var atļauties (pārdomāti) ēst, nav jābadojas.
  3. Pie vienāda svara, muskuļu tilpums ir trīs reizes mazāks par tauku tilpumu. Tātad – būtiski samazinās apkārtmēri.

Te nav nekā sensacionāli jauna? Jā, punkti no 2.līdz 4. ir dzirdēti, bet tieši tur jau ir būtība – nevar cerēt uz brīnumlīdzekli, kurš pats no sevis un jums nemanot atrisinās jūsu problēmas. Ir jāsaprot, ka ar īslaicīgu diētu saistītās mocības nav risinājums. Ir jādomā par dzīvesveida maiņu – tikai tā var panākt noturīgu dzīves kvalitātes uzlabojumu. FIT pamata programma ir paredzēta 3 mēnešiem, ietverot pa 5 fizisko aktivitāšu reizēm nedēļā (3 ar kustību un 2 ar spēka un lokanības vingrinājumiem saistītas nodarbības). Un tad jau rezultāti neizpaliek.

Ko pēc tam? Jāturpina fiziskās aktivitātes vismaz 2, bet vēlams 3 reizes nedēļā, jo, ja jūsu ķermenim ir tendence visu lieko “nolikt krājumos”, tad viņš izmantos katru iespēju to darīt. Un vienīgais veids kā to neļaut ir – kustoties, jo muskuļi prot paņemt enerģiju, kas glabājas tauku krājumos.

Kādi ir rezultāti? Visi, kuru apņemšanās iztur 3 mēnešu pārbaudījumu ar praktisku rīcību, kas patiesībā ir dzīves stila maiņa, iegūst būtiski uzlabotas ķermeņa proporcijas. Tūkstošiem cilvēku pasaulē jau ir mainījuši savu dzīvi un “FITisti” labprāt dalās savā pieredzē (angliski), bet arī te pievienojam vienu attēlu – uzskatāmībai.

Lai tas būtu vienkāršāk, ir gan virkne produktu (skatīt gan individuālos FIT produktu aprakstus, gan informāciju par FIT komplektiem un iegādes iespējām), gan informācija angļu valodā kompānijas Morinda mājas lapas FIT sadaļā, kur pieejama gan detalizēta informācija par ēdienkartes un treniņplāna veidošanu, gan veidnes, kurās fiksēt sākuma situāciju un savus sasniegumus. Ieskatieties tajās. Turpat ir iespēja uzdot savus jautājumus (angliski) sertificētiem ASV treneriem un uztura speciālistiem, bet ja dodat priekšroku latviešu valodai – jautājiet Ievai!

Advertisements

Diskusijas

Vēl nav komentāru.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

Advertisements
%d bloggers like this: